istanbul lesbian lifestyle

17 Temmuz 2008 Perşembe

Purple ID


Benim gibi gaydar'ının zayıflığından şikayet edenler için sonunda birileri birşeyler düşünmüş. Giyim ve saçta androjen görünüşün yaygınlaştığı bugünlerde kimin ne olduğunu anlamak pek de kolay değil. Karşınızdaki kız gökkuşağı desenli tshirtü ve lezbiyen diye bağıran kısacık saçlarıyla dolaşmıyorsa gerçekten de işimiz zor. Aynen böyle düşünen İngiliz bir lezbiyen de bu duruma şu çözümü getirmiş: Purple ID. Amaç gökkuşağı gibi bariz şeylerdense, mor bir ip bilekliğin arkadaşlar arasında yayılarak mümkün olduğu kadar çok lezbiyen tarafından bilinmesi ve böylece gizlice herkesin birbirini tanıyabilmesi. Bilekliği internetten alabilir ya da kendiniz yapabilirsiniz. Sevgiliniz varsa sol, yoksa sağ bileğinize takıyorsunuz.

4 yorum:

İçimdeki Ayı dedi ki...

Ancak yinede sadece lezbiyenlerin kullanabilecegi bir takımsı olmayacagından kimileri yanlış kişilere doğru yönelebilir gibi geldi bana açıkcası.

Bu durumda gaydar'ı kuvvetlendirmek veya emin olmadan adım atmamak mı gerekli bilemedim :)

Adsız dedi ki...

daha iyisi olmalı

Adsız dedi ki...

terk-i diyar edilmiş bir blog buldum ben burda=)) üzüldüm fenada deilmiş hani. mail adresi falanda baktım göremedim neyse. umarım çok geçmeden tekrar başlarsınız yazılarınıza.

Adsız dedi ki...

Gökuşağı renkli ip bileklikler daha etkili olur sanırım. (:

Sevgiler.